Major katastrof

Igår tog toapapperet slut... AJ AJ AJ han har bajs i stjärten!
Inhandlade dock nytt idag; "Edet soft" heter det.
Tog mig tid att intervjua dessa toarullar:

- Hur många är ni i erat paket?
Vi är 8 st taggade rullar, förste man kallar vi softish. Han är en av dom mest rutinerade i vårat arbetslag och har styrkan att ta de första närkamperna.

- Hur komer det sig att ni valde detta yrke?
De flesta av oss började som "bajspackare" (bajspackare är homosexuella män som gör "jobbet" i sängen).
Samhället har fryst ut oss och detta är det ända jobb vi kan få.

- Känner ni er mer uppskattade nu när ni gör mänskligheten en tjänst genom att torka upp bajsrester?
Absolut, jag har fått flera samtal från väldigt nöjda kunder. T.ex. Klas-Örjan, en fd bajspackare. Han ringde mig och var oerhört nöjd över att vi gav bajspackarna en väg att gå.

- Vilken är eran värsta fiende?
Det måste nog vara laxeringsmedel och kryddstark indisk mat.

Efter detta svar blev Softilan, den 3dje i ledet, för upprörd att vi fick avbryta intervjun.
Det i sin följd gjorde mig upprörd så jag tog den jäveln och spolade ner honom utan att han fick göra sitt jobb.
Problemet nu är att "Softish" vägrar jobba, dvs jag kan inte torka mig i skitan.

Skit samma.....

Kommentarer
Postat av: Leifi

Det verkar som allt skiter sig.

2009-01-14 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0